Kontakt oss på medlemssenteret

Det er også ferieavvikling på vårt Medlemssenter, og i perioden fra uke 26 til uke 31 vil det være redusert åpningstid med 1 time. Medlemssenteret er da åpent fra kl. 07.00 til kl. 15.00. Kontakter du medlemssenteret på telefon kan du påregne lengre ventetid i ferien, dette gjelder også livdyrhenvendelser.

LogoVi på medlemssenteret hjelper deg med spørsmål om inntransport, innmelding, avregning/fakturering av slakt- og livdyr.

Vi svarer også på spørsmål om saker som vedrører deg som produsent, eier og medlem i Nortura SA. Vi formidler dessuten kontakt videre til våre rådgivere, organisasjons- og tilførselsledere.

Nortura Medlemssenter 
95 51 84 00 (ikke sms)

 

Normal åpningstid: 07.00 – 16.00
Åpningstid uke 26 tom uke 31: 07.00 – 15.00

Kontakter du medlemssenteret på telefon kan du påregne lengre ventetid i ferien, dette gjelder også livdyrhenvendelser. 

Telefon 95 51 84 00 (ikke sms)
Fax 73 56 49 01
Postadresse Nortura Medlemssenter
Postboks 70
2360 Rudshøgda

For å skrive inn melding direkte til medlemssenteret benytter du Kontakt oss!