McDonald’s 40 år i Norge – feirer med hamburgerkampanje!
(10.11.23) Nortura har vært en stolt leverandør til McDonald’s i nesten 40 år og de er en av våre aller beste samarbeidspartnere. I år har de 40-årsjubileum i Norge og vi inviterer dere alle til å bli med på feiringen!
Som et ledd i arbeidet med å øke salget av storfe hamburgere har McDonald’s valgt å kjøre en stor kampanje i anledning 40-årsfeiringen. I hele uke 46 (13. – 19. november) får du derfor kampanjepris på alle Big Mac™ menyer og vi forventer en kraftig salgsøkning i denne perioden.
Ta med deg familien, vennegjengen eller naboen til et hyggelig måltid og bli med på feiringen av en av våre største kunder!
– I McDonald’s er vi opptatt av at gjestene våre skal vite hvor våre ikoniske produkter kommer fra og hvordan de er laget. Vi er stolte av at våre hamburgere kommer fra norske storfebønder, og vi er stolte av at Nortura leverer hamburgerne til oss. Det legges mye innsats i å sørge for at produktene våre er av høy kvalitet. Ikke minst gjelder det råvarene og hvordan de blir behandlet. Takk for et godt samarbeid hvor vi klarer å løfte hverandre til å bli bedre og ikke minst levere det vi må kunne si er verdens beste burgere, sier Mie Gjedsted, Nordic Sourcing and Category Lead i McDonald’s.
I november 1983 åpnet McDonald’s sin aller første restaurant i Norge, nærmere bestemt i Nedre Slottsgate i Oslo. De er i stadig vekst og har i dag over 80 restauranter i Norge, med en omsetning på over 3 milliarder kroner og rundt 5000 ansatte.
Vi serverer 100 % norsk storfekjøtt
På McDonald’s serverer vi kun 100 % norsk storfekjøtt. Det er vi stolte av.
Nortura har vært vår leverandør helt siden vi åpnet de første restaurantene i Norge, og det er rundt 8000 storfebønder som leverer norsk storfekjøtt til oss. Alle leveransene har full sporbarhet tilbake til bonden og gården.