Norturas nye nettsider løfter frem bonden

(02.11.22) Norturas nettside endrer utseende og får nå et betydelig ansiktsløft. Nye nortura.no vier mer plass til bonden, merkevarer, markeder og bærekraft.

Med nye nettsider skal Nortura gjøre det enklere å vise frem selskapets viktigste aktiviteter. Slik at de som besøker Nortura.no lettere kan få innblikk i egg- og kjøttproduksjon hele veien fra jord til bord.

Nettsidene gir et enda bedre bilde av hvem Nortura-bonden er og hvilke markeder og merkevarer som selskapet representerer. Og beskrivelser av Norturas tredelte samfunnsoppdrag som matvareprodusent, samvirke og markedsregulator.

I tillegg finner man nå langt større innhold som beskriver temaer som matsvinn, avfallshåndtering, antibiotikabruk, klimaprosjekter, emballasjeprosjekter og mangfold.

– Vi håper at både kunder, ansatte, bønder og myndigheter vil finner mer relevant informasjon på våre nye sider, sier kommunikasjonssjef Mari Hagerup i Nortura.

Nortura.no er selskapets ansikt utad. På framsida finner du fortsatt en snarvei til medlemssidene medlem.nortura.no.

Relatert informasjon (ekstern)